DM i Halland!

Ella-82

Trådstartare
Nu har jag startat min första riktiga tävling! DM i Halland och det slutade med att jag kom 3:a!!! :bump: :banana: :bump:

Här är några bilder

Dressyr
JNCSCQFRQRIOQ0.jpg

JNCSCQGNGRNPN4.jpg

Precision
JNCSCQGOQSCQL0.jpg

JNCSCQGQLMDRI8.jpg

Prisutdelning
JNCSCQGSFMJMC8.jpg

JNCSCQFQGRDOC8.jpg

Mycket nöjda o glada!!!

Någon mer som har tävlat DM eller KM i år? Hur har det gått för er?? Visa gärna med bild, jag vill se fler tävlande ekipage!

Sv: DM i Halland!

Åhhh så duktiga ni är!!! :bump: :)

Var oxå med i vår första tävling igår. Det var ett KM "bara" och vi blev Årets Nybörjare!
Var dock bara jag och en till som räknades som nybörjare! :D Men iaf-man måste ju börja någonstans och jag var huuuur nervös som helst!

Har inga bilder på mig själv än eftersom tjejen som fottade visst hade andra saker att göra oxå! :crazy: ;) HIHI! Får helt enkelt vänta med att se dom tills hon haft tid och ladda upp dom! :D

Men här är iaf en länk till lite bilder på dom som körde maratonen! Jag var inte med där-var nervös så det räckte inför dressyr+precisionen så! :angel:

Åstorportens Klubbmästerskap i körning

Där e även några bilder på Anneli Blombergs söner som efter tävlingen var slut körde med sina motorcross i hinderna. Dom körde samma portar som morsan gjorde på SM och målet var ju såklart att slå hennes tider!! :D Pappa Blomberg trodde inte att dom skulle lyckas men oj vad han fick ge sig! ;) Riktigt roligt att se!!! :banana:

Nu har jag fått några bilder på mig själv oxå!
Draglinan slakar en HEL del! :o :D
Dom som hör till selen kommer snart! :D

dressyren2.jpg

Åsnelik *hihi*
Frestart.jpg

Bortse från draglinan! (bromsar ner efter ökad trav)
dressyren.jpg

Så fina ni är!!! Grattis :bump: :bump: :bump:

Så duktiga och fina våra flingor har varit i helgen :love:

Hej!!! Kul att någon mer som var med hittade hit! Visst var det en fin dag!

Jag kan tyvärr inte se bilderna... Fel på min dator eller? Vill ju så gärna se!!!

Tackar!!!

Ja, hade det varit ännu mörkare så hade domaren sett mindre av oss o kanske inte sett alla missar o därmed hade jag fått mer poäng;)

//Ella (i behov av en ny kamera som kan ta kort i ridhus...)

Man tackar! Japp, det är en drive out, jag fick hem den på måndagen samma vecka som tävlingen... lite flyt ska man ha! Tummelisa är welsh mountain/shetland. De flesta dagar är hon mest bara welsh, men ibland plockar hon fram shetlandsponnyn också... om ni vet vad jag menar! :D

Tummelisa är welsh mountain/shetland. De flesta dagar är hon mest bara welsh, men ibland plockar hon fram shetlandsponnyn också... om ni vet vad jag menar! :D

Naaaaw!! *hihi* Riktig sötnos är hon iaf!!!:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: animalasia
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 210
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 868
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix