Djursholm elit-tävling!

Sv: Djursholm elit-tävling!

Vad roligt! Själv ska jag tävla:crazy::bump:

Startar Int.I och St.George! Ska verkligen bli jättekul!! Får hålla tummarna för att hon och vi får vara frisk sista veckan nu:D

Jag ska kolla på fredagen! Är på andra tävlingar lör-sön.

Men min tränare ska tävla!

Vad typiskt, jag brukar alltid åka och titta, men just denna helg i år ska jag faktiskt resa bort.
Hade varit kul att se dig. Jag håller tummarna för att pållan inte blir dålig och att det gåt bra för er.

Åh, vad roligt! Då kommer jag sitta med kameran i högsta hugg då! :p

Men, nu när jag kollade startlistan insåg att jag inte har någon aning om vem du är? Lust att upplysa mig om det?

Jag ska dit o glo på lördagen iaf, får se om det blir söndagen med!

Jag har tävlat där både 05 och 06 men i år nöjer jag mig med att vara åskådare:D

Brukar vara riktigt bra tävlingar, VIP tält för ryttarna o så :angel:
Fina banor, grymma startfält dock:D

Det är en upplevelse varje gång tycker jag!
Lycka till, ska hålla utkik efter er på lördag! :)

Jag ska dit och titta. :D

Har flyttat ner till sthlm för att börja plugga, så fick lämna hästen hemma i Sundsvall. Har inte sett en häst på flera veckor nu :eek: Så ska bli skönt att få komma iväg och titta på en massa fina hästar.

Ska till DRK fre-söndag.
zanzan, ska hålla tömmarna för er ;)

Kan vi inte typ ha en liten mini-buke träff på lördagen typ ^^

Liknande trådar

Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
947
Senast: Freazer
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Amanda_F
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: MJLee
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix