Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skrev nyss en tråd om min katt som dog idag. Vi har lämnat honom hos veterinären och dom skulle ordna med kremering, vi får askan om ca 1 månad. Jag skulle gärna vilja begrava honom men jag vet inte var det finns djurkyrkogårdar. Jag bor i Dalarna, Mora.
Det är en fin handling.
Den enda djurkyrkogård jag vet om ligger på Djurgården i Stockholm där askan av vår hund har spritts ut. Men jag vet inte om det finns någon i Dalarna.
Om du bor i villa kanske du kan sprida ut askan i trädgården vid ett speciellt ställe eller behålla askan av honom i någon fin urna inomhus?
Men gör det som känns bäst.
Kramar igen.
Vi har vår egen djurkyrkogård.
Min pappa har lite skogsmark en bit ifrån där vi bor.
Där har vi begravt våra djur vår förra hund å våra tre katter vi haft genom tiderna.
KÄnns fint att ha ett ställe där man vet att de sover gott
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.