Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Överste Hati (och andra elefanter) ser ju runda ut, inget som går att åtgärda med kost!Rund....![]()
Men Överste Hati (och andra elefanter) ser ju runda ut, inget som går att åtgärda med kost!
Jag vet inte hur jag tänkte (inte alls antagligen) när jag anmälde mig för den här veckan är verkligen späckad! Hoppas ni står ut med lite svag aktivitet och att den antagligen blir strax före DL varje kväll så länge jag får vara med.![]()
Jag måste rösta nu, eftersom jag ska jobba ikväll...
Blacksmithfarm röstar på Hedinn.
För att hon väljer Kaa, kanske vill hon hypnotisera oss och få oss att tro att hon är god?
(ja, jag vet att jag också valde Kaa...)
Jag kör min standardiserade teori i dl 1 om vem som är fåret som försöker signalera till lyan
Fio röstar på Blacksmithfarm
Menar du alltså att blacksmithfarm skulle vara onda siaren som signalerar till lyan? Men hur vet hon vem hon ska signalera till?
Va? Det är väl därför man signalerar som ond utanför? Om dom vet om varandra behövs ju inte det...
Ok kan erkänna att jag inte läst igenom rollbeskrivningen så jättenoga men menar du att onda siaren ingår i lyan alltså![]()
Nej, jag menar att onda siaren inte vet om vilka som sitter i lyan, så hur ska den kunna signalera genom att rösta på en ond?
BagheeraSmart och pantrar är väldigt fascinerande
![]()
Fotograferade denna förra sommaren.
Jag vill oxå vara bagheera.. Klok som en bok!
Nu har jag också vaknat till, roll har jag också fått
Och angående roll så har Bagheera varit min favorit sedan jag var liten, så jag tar honom!
Var som sagt och såg nya filmen häromdagen, men minns inte så mycket av den tecknade... Då har jag nog fler minnen från serien "Lilla Djungelboken" som gick på Disneydags.
Jag har noll koll och noll ork ikväll efter en hysterisk helg med miljoner saker att göra och än är den inte slut
Jag har inget bra svar på obligatoriska frågan heller känner jag, mer än att jag jag tycker svarta pantrar är otroligt vackra djur så väljer väl det![]()
Nej, jag menar att onda siaren inte vet om vilka som sitter i lyan, så hur ska den kunna signalera genom att rösta på en ond?
Vem skulle vara ond menar du?
Eller vet du att Hedinn är ond?
Men du fattar ju ingenting
Hon röstar på en förmodad god tror jag men ger sken av att hon röstar på en ond för att signalera...
Det var väl logiskt, hur kunde du inte fatta det![]()