Djungelboken - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då jag är fullt upptagen med både fölvaka och att barnen är hos mig så väljer jag att lägga en (OBS ! ) säkerhetsröst

quarter4ever röstar på LenaH

då jag finner det skumt att vilja ha / verka ha huvudrollen ( mowgli )
Kan det vara ett försök att hinta att man har en "viktig roll"? :cautious:

Kommer följa leken ikväll men har fullt upp med att laga mat till mina barn och se till att de får hjälp med läxor och eftersom jag dessutom lovat att inte blir sen a la Q-style om jag kan undvika det så lägger jag rösten reda nu.
Kan mycket väl tänka mig att ändra den om annat kommer fram som känns mer skumt

Jag har noll koll och noll ork ikväll efter en hysterisk helg med miljoner saker att göra och än är den inte slut O_o

Jag har inget bra svar på obligatoriska frågan heller känner jag, mer än att jag jag tycker svarta pantrar är otroligt vackra djur så väljer väl det ;)

Jag vet inte hur jag tänkte (inte alls antagligen) när jag anmälde mig för den här veckan är verkligen späckad! Hoppas ni står ut med lite svag aktivitet och att den antagligen blir strax före DL varje kväll så länge jag får vara med. :)

Jag vet inte hur jag tänkte (inte alls antagligen) när jag anmälde mig för den här veckan är verkligen späckad! Hoppas ni står ut med lite svag aktivitet och att den antagligen blir strax före DL varje kväll så länge jag får vara med. :)

Då är vi två... Skyller på Q som tvingade mig :sneaky:

Jag måste rösta nu, eftersom jag ska jobba ikväll...

Blacksmithfarm röstar på Hedinn.

För att hon väljer Kaa, kanske vill hon hypnotisera oss och få oss att tro att hon är god?

(ja, jag vet att jag också valde Kaa...)

Jag kör min standardiserade teori i dl 1 om vem som är fåret som försöker signalera till lyan

Fio röstar på Blacksmithfarm

Jag kör min standardiserade teori i dl 1 om vem som är fåret som försöker signalera till lyan

Fio röstar på Blacksmithfarm

Menar du alltså att blacksmithfarm skulle vara onda siaren som signalerar till lyan? Men hur vet hon vem hon ska signalera till?

Menar du alltså att blacksmithfarm skulle vara onda siaren som signalerar till lyan? Men hur vet hon vem hon ska signalera till?

Va? Det är väl därför man signalerar som ond utanför? Om dom vet om varandra behövs ju inte det...

Ok kan erkänna att jag inte läst igenom rollbeskrivningen så jättenoga men menar du att onda siaren ingår i lyan alltså O_o

Va? Det är väl därför man signalerar som ond utanför? Om dom vet om varandra behövs ju inte det...

Ok kan erkänna att jag inte läst igenom rollbeskrivningen så jättenoga men menar du att onda siaren ingår i lyan alltså O_o

Nej, jag menar att onda siaren inte vet om vilka som sitter i lyan, så hur ska den kunna signalera genom att rösta på en ond?

Det jag gissar mig till är att bsf och hedinn inte är i lyan tillsammans - inte heller Q och LenaH. Det har ju varit rätt så förödande för ulvarna att rösta på en kollega i DL1 på senare tid.

Bsf's teori är så himla märklig - hon själv valde ju också Kaa. Fattar nada.
Fio röstar på bsf - med en annan teori som jag inte fattar. Hur ska någon kunna signalera om man inte vet vem som den ska signalera till? Och varför skulle en röst på Hedinn vara en signal? Hon säger sig dessutom inte ha läst igenom rollbeskrivningarna.
Q's teori är hittills den enda som jag fattar.

cirkus röstar på fio - för att jag tycker hon är skum som inte läst igenom rollbeskrivningen ordentligt. Det brukar vara ulvigt. Hennes teori om bsf är väldigt konstig.

Bagheera :D Smart och pantrar är väldigt fascinerande

danmarkdag5_576_558af2282a6b222eaa7005e2.jpg

Fotograferade denna förra sommaren.

Jag vill oxå vara bagheera.. Klok som en bok!

Nu har jag också vaknat till, roll har jag också fått :)

Och angående roll så har Bagheera varit min favorit sedan jag var liten, så jag tar honom!

Var som sagt och såg nya filmen häromdagen, men minns inte så mycket av den tecknade... Då har jag nog fler minnen från serien "Lilla Djungelboken" som gick på Disneydags :rofl:.

Jag har noll koll och noll ork ikväll efter en hysterisk helg med miljoner saker att göra och än är den inte slut O_o

Jag har inget bra svar på obligatoriska frågan heller känner jag, mer än att jag jag tycker svarta pantrar är otroligt vackra djur så väljer väl det ;)

Fem stycken som vill vara Bagheera. Noterar jag.
Det var väldigt populärt.

Nej, jag menar att onda siaren inte vet om vilka som sitter i lyan, så hur ska den kunna signalera genom att rösta på en ond?

Men du fattar ju ingenting :p

Hon röstar på en förmodad god tror jag men ger sken av att hon röstar på en ond för att signalera...

Det var väl logiskt, hur kunde du inte fatta det :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka