Djarfur Open

Ryver

Trådstartare
Någon som vet vart jag kan få tag på startlistor till tävlingen imorgon? Någon här som ska vara med?
(har kollat på deras hemsida)

Sv: Djarfur Open

Nej, jag ska bara titta. Det var några år sedan jag tävlade islandshäst senast, men nu är jag jättesugen på att åka och titta!!
Vilka klasser rider du?

Red, och vann, T1 med ett sto som jag har fått låna :)
Har ridit henne ca 3 veckor, så jag är kanonnöjd, hon gjorde det jag ville och lite till :)

Hej
Förövrigt, tyckte ni att det var en bra tävling?

Ja, den var alldeles helt okej :)
Tiderna hölls, blev ju till och med lite framflyttat, det fanns fika, dom var snabba med kommentarer, poäng och resultat, och det fanns bra vägar att värma upp på.

Banan gillade jag inte riktigt, den var alldeles för "nygrusad", men det berodde ju på sen leverans. Den blev mycket bättre under dagen, när jag red finalen sist på dagen så var banan helt okej!

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Dressyr Jo apropå ideella insatser och att ragga hederspriser till tävling, ska vi köra en snabb ”hederspriser jag har gillat att få” fråga...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 537
Senast: Fiorano
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V