Div3 (igen)

toughcookie

Trådstartare
Andra omgången av div tre i stockholm går ju på söndag. I ryttar meddelandet står att EFTER lagklassen blir det prisutdelning för totala div3.
Är det någon som vet om det är bara dom ryttare som red omgång två som får pris då eller om ALLA som ridit i någon av omgångarna ska med in?

Sv: Div3 (igen)

div 3?? Finns det? Har aldrig under alla år hört om fler än Div 2, Div 1 och Eliten. Någon lokal företeelse??

eh ja, finns överallt, går på lokala tävlingar.

gamila skrev:
div 3?? Finns det? Har aldrig under alla år hört om fler än Div 2, Div 1 och Eliten. Någon lokal företeelse??
Ja, det går i LD för ponny och det är stilbedömning som gäller!

Uppe i Norr finns inte div 3 för ponnys.Det är flera år sedan det fanns.Det brukar vara dom 4 ryttare som var med den sista gången som tar emot det ev priset.Så är det här iallafall.

Ja det måste vara lokala variationer på detta. Har ridit allsvenska mer eller mindre i drygt 15 år (i Skåne) och har aldrig ens hört talas om Div 3. Men bra att det finns, särkilt om det är med stilbedömning. Borde finnas mer av den varan tycker jag.

hm okej, trodde det fanns överallt, men här runtomkring finns det iaf. Det är ganska bra för att få en mjukstart inom lagtävlan!

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
351
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 220
Senast: Hazel
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka