DistriksMästerskap

_Peplis_

Trådstartare
i era distrikt, har ni endast DM för juniorer och seniorer, eller finns det distrikt som har för young riders också?

Kanske ska ligga under Tävling, men jag tänkte främst i hoppning, men ni får gärna svara för andra grenar också!

Sv: DistriksMästerskap

Nej, vi har endast för seniorer och juniorer, konstigt :/

Nej, vi har endast för seniorer och juniorer, konstigt :crazy:

Tror inte det finns DM för YR har inte sett det någon gång vad jag kan minnas, de får helt enkelt tampas med Seniorerna som de för göra på de allra flesta andra tävlingar.

Gävleborg(mitt distrikt) har DM för Young rider!
junior och youngriders rider två klasser 1.20 och 1.25 och sen omhoppning A:1a efter det och seniorerna 1.30 och 1.40 och lika sen

vi har ett väldigt eget DM då det går över två dagar (fre-lör på nat tävling) och i de klasser jag sa och där räknas grundomgångarna in i DM och sen de med minst lika fel rider omhoppning om medaljerna. direkt efter andra kvalet är avslutat. väldigt kul tycker jag blir mer tävling då än en klass kanske 1.10 A:1a

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen ska svenska mästare i hoppning för juniorer, Young Riders och seniorer koras hos Henriksdals RF i Sjöbo. Finaler på söndag. Så...
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Gunnar
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
919
Senast: Bison
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 138
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
449
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama