Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tror inte det finns DM för YR har inte sett det någon gång vad jag kan minnas, de får helt enkelt tampas med Seniorerna som de för göra på de allra flesta andra tävlingar.
Gävleborg(mitt distrikt) har DM för Young rider!
junior och youngriders rider två klasser 1.20 och 1.25 och sen omhoppning A:1a efter det och seniorerna 1.30 och 1.40 och lika sen
vi har ett väldigt eget DM då det går över två dagar (fre-lör på nat tävling) och i de klasser jag sa och där räknas grundomgångarna in i DM och sen de med minst lika fel rider omhoppning om medaljerna. direkt efter andra kvalet är avslutat. väldigt kul tycker jag blir mer tävling då än en klass kanske 1.10 A:1a
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.