distansritt i närheten av karlstad?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Mannie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 917
M

Mannie

Hej!
Jag undrar förstås om det finns några tappra distans- intresserade häromkring. Jag tycker iaf. att det verkar jättekul men saknar träning och tävlingsmöjligheter. Nån som har lite tips!?
Mannie

Senast ändrad av en moderator:
Sv: distansritt i närheten av karlstad?

Filipstadsbygdens ryttarförening anordnar ju filipstadsritten. Det är väl inte så långt från karlstad.? Den klubben kan du ju kanske ta kontakt med http://www.hianet.com/frs/rid/

/Maria

Tack Maria!
Genom att genomsöka distriktets ridklubbar på aktiviteter och tävlingar hittade jag en träningsritt där den 30 oktober som jag beslutat vara med på. Borde ta mer el mindre en timme dit m transport ok det är ju helt ok!

Du kan ju också åka till närkeritten till våren där går ju vid vredstorp i år och då har du bra väg ditt från Karlstad kolla in http://www.nerikesdistansryttare.org/ denna sida vet ja
ha det gött
mvh anders

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 888
Senast: lilsan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Otherside
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 265
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?