Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag började året med att jobba med distanshästar i Sydafrika och Namibia. Detta blev också min distansdebut eftersom jag aldrig sysslat med det tidigare. Helt otroligt roligt har det varit!
Worcester
Darling
Åh, vad jag saknar det... och åh vad jag saknar hästen (Shabach Saskia)!
Hittade familjen jag började att jobba hos via en hemsida för backpackers typ. Mailade och frågade lite och åkte någon månad senare. Sen väl där så kände hon en annan familj i Namibia som också behövde hjälp att träna deras hästar så då drog jag vidare dit.
Helt fantastisk upplevelse och längtar som tusan tills augusti då jag ska till Euston park och kolla när hon ska rida VM.
Hundträning Har ju inte retriver men brukar läsa här för att det verkade lite intressant! Jag har börjat apportera med min BC och har insett att det...
Hästmänniskan Många tränar ju varje vecka med sin häst. Det är helt okej, men det är inget som intresserar mig. Jag har inte sådana högt uppsatta mål...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.