• Distans
  • Trådstartare Trådstartare misterhultspyret
  • Startdatum Startdatum
M

misterhultspyret

hej
undrar var jag kan beställa tävlingsboken till min häst?
mvh anette

Sv: distans

"Tävlingsboken
Tävlingsboken för distanshästar är tänkt som ett hjälpmedel för ryttaren och andra inblandade för att få en helhetsbild av hur hästen klarar av sitt distanstävlande. Boken var frivillig under 1997, men blev obligatorisk från och med den 1 januari 1998.
Tävlingsboken kostar bara 40 kronor. Sätt in beloppet motsvarande så många böcker du vill ha på Distanskommitténs postgiro 70 63 54 -8 (Svensk Distansritt). Uppge hästens/hästarnas fullständiga namn och licensnummer (om sådant finns) på talongen. Du får boken hem i brevlådan inom två veckor."

Denna information finns på Svenska Ridsportförbundet
Mvh. Camilla

Liknande trådar

Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
468
Senast: sweep
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
296
Senast: Sryoqwe
·
Hästvård Hej! Jag undrar vad som händer när hästen sväljer för mycket luft? Min häst gör inte det men en kompis häst gör de så därför frågar jag!
2
Svar
22
· Visningar
1 117
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar