Distans i deb & lätt?

T

_Tazty_

Distans i deb & lätt?

Vad är anledningen till att man lagt till distans i både debutant och lätt klass i år?

Re: Distans i deb & lätt?

Nej du har missuppfattat, det är BARA i Trossnäs man har gjort det och även i den * klassen. Jag ser att du är därifrån typ.

Jag missade kanske att förtydliga! :D

Varför har man börjat lägga till distans vid vissa lokala/regionala tävlingar?

Jag har nog sett det på fler ställen än Trossnäs...

Hur som haver så undrar jag om det är någon ändring i TR etc. eller om det har att göra med att msv försvann i år eller så.

Jag blev oxå lite fundersam när jag såg proppen. Eftersom det är min andra tävling någonsin tyckte jag det kändes som ytterligare en svårighetsgrad. Men hur är det, man måste klara distansen på den utsatta tiden, på sekunden alltså? Då måste man kanske köpa den där klockan som proffsen har!

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
899
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Grazing
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 590
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV