MJLee

Trådstartare
För att få en distraktion från RL så tänkte jag hitta några trevliga icke-politiska discord grupper. Men, hur fasiken gör jag för att använda samma user name? Försökte hoppa på en discord server och plötsligt heter jag Perry!?

Hjälp?

Serverns ägare/moderatorer kan också ge en nya namn.

(En server jag hänger på ha för tillfället ett gäng folk som heter NAMN 1.0. NAMN 1.1 osv :meh:

För att få en distraktion från RL så tänkte jag hitta några trevliga icke-politiska discord grupper. Men, hur fasiken gör jag för att använda samma user name? Försökte hoppa på en discord server och plötsligt heter jag Perry!?

Hjälp?

Högerklicka på ditt namn och ändra i inställningarna, någon av mods har ändrat ditt servernick.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 492
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
930
Senast: Squie
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 142
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 590
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar