"Dinosaurie-tofflor" till vuxen?

DeadSerious

Trådstartare
Känner att detta kan vara årets konstigaste trådstart, men vad fasen ;)

Ni vet såna där tofflor som finns till barn - i tyg, stoppade (med dun?) med halkskydd i form av massa små pluppar under, och ser ut som typ dinosauriefötter (mycket möjligt att det ska föreställa något annat djurs fötter, men tre "tår" i alla fall :D).

Går det att få tag på till en vuxen man, närmare bestämt storlek 43? :p

Min pojkvän nämnde här om dagen när vi såg ett par sådana tofflor att han hade varit hemskt ledsen när han var liten för att han inte fick använda såna tofflor eftersom han hade noll koordinationsförmåga och bara snubblade och slog sig. Han lovade dyrt och heligt att han skulle använda dom massor om jag skaffade fram ett par till honom som passade honom nu - enbart på skämt visserligen, men ett löfte är ett löfte och nu tycker jag minsann att det är dags för honom att få ett par dinosaurietofflor :D

Help mi pliiiz!
 
Sv: "Dinosaurie-tofflor" till vuxen?

Min pojkvän har såna (i någon slags "gorilla-stil") som han har fått från ett ex. Och min morfar fick det ett år i julklapp. Så det kan väl inte vara allt för svårt att få tag på tänker jag? Dock vet jag inte var dessa två par var köpta tyvärr.. Så jag var kanske inte så hjälpsam med mitt svar :p
 
Sv: "Dinosaurie-tofflor" till vuxen?

Jag köpte ett par gröna med gula klor till killen jag var ihop med när jag pluggade. Han hade 45 i skor men jag har ingen aning om var jag fick tag på dem och det var ju ett tag sen ändå.
Hittade något liknande:

godzilla-paw-slippers-2-lg.jpg
 
Sv: "Dinosaurie-tofflor" till vuxen?

*hugger sista knappen*

Tack allihop, han bara kika snabbt på länkarna men det ser minst sagt lovande ut! :D

Kommer fler på andra sidor som säljer får ni gärna tipsa :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp