Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, så var det! Det där med Kotte hade jag förträngt. Det var ju riktigt sorgligt.
Ja alla nattrådar på tommytiden var ju ganska underbara!Säger som många andra, både Citrons och Poppinellas trådar har berört mig jättemycket!
Sedan, på U för ungefär hundra år sedan, så hade bland andra jag och @lovely_piff och några till otroligt roligt
Masktråden läste man ju med blandat äckel och asgarv!
Skrattade även högt åt "Bra vän är kåt aka poesitråden".
Jag har för mig att den började med att någon var irriterad för att pressen hela tiden behövde använda ryttaren (tror jag det var, kan varit något annat hästrelaterat med) i sina artiklarJag minns tråden om hästflickan som begick ett mord och bukefalisterna undrade om hon var aktiv på buke. Det var en vändning i tråden som fick mig att börja skratta högt, lite galghumor. Jag minns något om att bläckis och alla dennes armar och mordvapnet.
Roliga hästbilder har gett mig många skratt.
Ja alla nattrådar på tommytiden var ju ganska underbara!![]()
Var hittar jag bilden där Björn Ranelid sitter på en älg?
Det gjorde jag ocksåFörlåt men jag läste: "... bilden där Björn Ranelid sätter på en älg"![]()
![]()
![]()
Sorry![]()
Bukes användarvänliga inbyggda funktion:
För att göra en lång historia kort så handlar det om
![]()
o upphostade fittben.
Fast det var just det ekivoka som var grejen, undras om bilden kan finnas i bra kåt väntråden?