Dilikatumfosfat

L

Lindaslycka

kanske stavade fel nu .. men jag fick rådet att köpa det ...men jag hittar ingen som har det granngården visste inte ens vad är. jag köper det helst i västerort i sthlm. eller i örebro..

TIPS


sen undrar jag vad ni tycker e bäst av soja och kraffts protein
 
Sv: Dilikatumfosfat

Dikalciumfosfat heter det. Om du går in på www.eclipsebiofarmab.se och sedan återförsäljare så ser du vilka som kan tänkas ha det i din närhet.

Jag tycker att Krafft Protein är att föredra men det beror lite på hur mycket man ska ge. Vid liten giva går soja lika bra.
 
Sv: Dilikatumfosfat

fANNS INTE PÅ DE STÄLLENA SOM VAR NÄMRE ÄN 5 MIL FRÅN MEJ.

Det va ju inte alla som hade hemsidor heller

Men tack ändå ... det blir nog protein ..japp det blir det tackl
 
Sv: Dilikatumfosfat

Granngården i Örebro tog i alla fall hem det i våras, så det är bara att säga till så fixar det sig. De har ju de andra produkterna från Biofarmab.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Efter årets bete har det varit lite svårt att hitta en lagom nivå på utfodringen av min häst, hon har både lagt på sig och sen tappat...
2
Svar
24
· Visningar
1 967
Senast: skiesabove
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 764
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 210
Senast: Buongusto
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 151
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp