Digitalbox

Stinaelin

Trådstartare
Jag behöver en ny digitalbox, vår dog för två år sedan och jag börjar sakna TV...

Vi har ingen smart TV, och jag vill bara ha basutbudet, det som ingår i TV-licensen. Vad behöver en för digitalbox då? Det står "satellit, marksänd och kabel" på boxarna när jag kollar på nätet. Vad ska jag sikta på? Hjälp!
 
Jag behöver en ny digitalbox, vår dog för två år sedan och jag börjar sakna TV...

Vi har ingen smart TV, och jag vill bara ha basutbudet, det som ingår i TV-licensen. Vad behöver en för digitalbox då? Det står "satellit, marksänd och kabel" på boxarna när jag kollar på nätet. Vad ska jag sikta på? Hjälp!
Har du plats i din tv för en tv-modul så tar ju en sådan minst plats.
Hur tog du in din tv-signal innan? Har du egen antenn eller bor du i typ hyreshus där det finns uttag i väggen så att säga?
 
Har du plats i din tv för en tv-modul så tar ju en sådan minst plats.
Hur tog du in din tv-signal innan? Har du egen antenn eller bor du i typ hyreshus där det finns uttag i väggen så att säga?
Vi hade en digitalbox förut. Bor i eget hus med antenn. Vad är TV-modul? :o
 
Om du har egen antenn så bör det vara en box för marksänd signal.

En modul kan man stoppa direkt in i baksidan på tvn om man har en sådan plats. Den är i plåt och lite större och tjockare än ett kreditkort.
 
Om du har egen antenn så bör det vara en box för marksänd signal.

En modul kan man stoppa direkt in i baksidan på tvn om man har en sådan plats. Den är i plåt och lite större och tjockare än ett kreditkort.
Aha. Tror ändå vi kör på digitalbox, det känns enklast.
Tycker dock det är svårt att fatta skillnaden på dem. de varierar otroligt mycket i pris. Men nu vet jag att jag ska ha en för marksänd iaf. Tack!
 

Liknande trådar

Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
3 461
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera...
2
Svar
32
· Visningar
1 633
Senast: Malinois
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
480
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp