Digital dagsplaneringsapp?

the_connemara

Trådstartare
Jag älskar min kalenderwidget som visar hela månaden men i perioder och för vissa dagar hade jag velat ha en enkel dagplanering fast som en helskärmswidget över dagen. Helt separat från min vanliga kalender, bara att slänga när dagen är över. Mer som ett anteckningsblock med tider på sidan typ och gärna någon form av anteckning/lista vid sidan.

Någon som använder något liknande digitalt hjälpmedel för dagsplanering?

Bifogar en bild på vad jag tänker mig typ:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220507-165534_Instagram.webp
    Screenshot_20220507-165534_Instagram.webp
    76,2 KB · Visningar: 89
Följer, behöver också något liknande.

Jag var så otålig så gjorde en egen typ. I min vanliga anteckningsapp (ColorNote). Gjorde två långsmala widgetar så kan jag ha två planerade dagar. Bara att göra två till på nästa skärm om jag behöver fler (oftast inte). Duger nog ändå! Ville ha just flexibiliteten att skriva in helt fritt, inte boka in händelser som i alla kalenderappar. Jag är mer känslig för utseendet också men detta blev tillräckligt tydligt för mig. Rubriken kan också enkelt ändras direkt i redigeraläget.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220507-224653_One UI Home.webp
    Screenshot_20220507-224653_One UI Home.webp
    109,8 KB · Visningar: 40

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 442
Senast: Liran
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 134
Senast: valy
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 994
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 432
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp