Difference träns

Sv: Difference träns

om inte jag minns helt fel så har Dyon gjort ett kandar i samma modell (altså nackstycket)

Jag har ju köpt det andra "vanliga" tränset eftersom jag inte kommit så långt som till kandar ännu...

Jag har ju köpt det andra "vanliga" tränset eftersom jag inte kommit så långt som till kandar ännu...

Jag skulle tro att Behati menar att 'om det finns som kandar borde det vara tillåtet på tävling även som träns'.

Men ett säkert svar har jag tyvärr inte.

Jag skulle tro att Behati menar att 'om det finns som kandar borde det vara tillåtet på tävling även som träns'.

Men ett säkert svar har jag tyvärr inte.

Precis så menade jag:D:p
Blev visst lite otydigt!

till TS, jag tror ju inte att de designar ett kandar i samma modell om det inte är tillåtet att tävla med. Om du använder sökfunktionen så tror jag du kan hitta någon tråd där just detta tas upp!:)

Har varit uppe innan och nej det får man inte eftersom knäppning på nosgrimman (eller ja det är väl inte en nosgrimma men i alla fall) är godkänd.

INTE?!:o
Varför i helafriden "skapar" de då ett kandar i samma utförande?
*skrattar mig lycklig att jag inte gått ock skaffat ett sådant*

Är du helt säker på det?? Verkar ju konstigt att de gör ett kandar om man inte får ha det i dressyren...

Ok det är ju i och för sig en gammal tråd... men har hon frågat dem "höga" så stämmer det ju.
Tack för hjälpen! Då får man väl ha sitt gamla träns på tävling...Och detta annars.

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Amanda_F
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrens framtid diskuterades när ryttare, tränare och representanter från flera länder samlades vid ett möte som FEI kallat till på...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka