JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Die Queen vinnare, Kittel och Deja trea på över 81 procent
Moderator
Hästnyheter
I Geneves CDI5*-kür kunde ingen rå på Isabella Werth och Don Johnson FRH. Patrik Kittel och Well Done de la Roche CMF avancerade och var...
Hästnyheter
Vilken rysare till världscupkval det blev med massor av OS-hästar! En väntad vinnare med Isabell Werth och Weihegold. Dagens stora...
Hästnyheter
Lyon stod värd för andra kvalet i världscupen i dressyr och vilket kval det blev. OS-medaljören Isabell Werth satte nytt personbästa...
Saab ?
Fordon Octavian istället? Inte jätte mycket större men ändå större😅 Kanske lättare att hitta?:)
Bufera
4 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Har världens värsta halsbränna
Har tagit Omeprazol och försöker härda ut tills den verkar
Soffan74
7 minuter sedan
Svar: 1 296
Visningar: 42 859
Allmänt
Dammsugare
Hemmet Flera av mina klienter har batteridammsugare/skaftdammsugare och visst är de bra för en snabb svängom men jag föredrar att använda en...
Sel
10 minuter sedan
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu har de felfärgade, extrempälsade och överdrivet rynkiga newfoundlandsen kommit till Sverige :( Uppe till vänster är vad jag alltid...
Lyan
9 minuter sedan
Svar: 1 715
Visningar: 167 543
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Haha ja aussies heter sällan samma i stamtavlan som i verkligheten vill jag påstå 😁
Sleepan
19 minuter sedan
Svar: 720
Visningar: 48 878
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Synd att du inte bor i Stockholm, annars hade han kunnat fått röjt med Nisse.
ii-ssa
33 minuter sedan
Svar: 1 006
Visningar: 56 666
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag har helt missat att Glamourdale är så svår att ha att göra med, det jag läst och sett när det gäller vardagen och allt det där och i...
Grazing
6 minuter sedan
Svar: 266
Visningar: 13 947
Grenar
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Kanske ska lägga till att jag rider fälttävlan själv, så har sett Filkes Red Fury mycket ute. Känner och bor nära uppfödaren/ägaren, har...
Murray
22 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 1 009
Avel
Födda-24
Avel Han kämpar på, en disk i ryggen som fått smällen så han får äta värktabletter och vila just nu från allt.Glad att det inte gick värre om...
MayGrace
23 minuter sedan
Svar: 66
Visningar: 4 513
Avel