Sv: Diarré

Ja, bakterierna i fil m.m. är det ju troligen inget fel, men som du skrev hjälpte det inte, och det gör det ju tyvärr inte alltid, men men, jag tror egentligen inte att fil binder så bra, men vad vet jag:p

Magsår har jag väl inte direkt tänkt på, men han har ju mår ju finfint annars. Och han verkar inte lida. (Däremot så luktar det inte alltid som himmelriket :angel: )
Har mailat dom som jag köpte honom av men inte fått något svar ännu, så jag vet inte hur den lilla magen var på island. :(

Hur mår han nu då? Har ni provat ngt tillskott?

Liknande trådar

Hundhälsa Jag skulle behöva råd. Bruce har lite känslig mage, han kräks lätt galla om han inte äter regelbundet och får han i sig något som inte...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
16 184
Senast: Voeux
·
Foder & Strö Nya fröken köptes i februari. Var då inte så bra i hullet. Själva hullet var i lägre delen av normalhull, man kunde se revbenen i vissa...
2
Svar
35
· Visningar
3 805
Ekonomi & Juridik Tänkte slänga in detta inlägget som en ny tråd och uppdatera om hur mitt hästköp har gått men får skriva om detta inlägget vilket gör...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
25 932
Senast: Raja
·
Hästvård Min ardennerkille på ett år fick jag hem i början av nu i vintras. Han fick då diarré i samband med att han åt hösilage. Jag bytte...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 708
Senast: sommarvind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Snabbmat?