Dianetikreklam på Buke????

Sv: Dianetikreklam på Buke????

Isch, de har t.o.m. test på nätet där man måste ange telefonnummer "så att man kan delges resultatet". :crazy:

Jag lyckades precis få syn på den reklamen och adressen.

Jag har nu blockerat den hos google, men det dröjer tyvärr ett tag innan blockeringen träder i kraft.
Förhoppningsvis finns de inte på fler adresser.

Jag tycker det var jättebra att dianetikannonserna försvann, men nyss såg jag dem igen. Fast inte sådana där större med bilder, utan bara den där sorten med lite blå text och en länk.

Kan de tas bort de med?

Om jag ser dem eller får reda på till exakt vilken adress de länkar så kan jag blockera dem. Tydligen är det ännu en ny adress det handlar om.

Så lange det är kristna sidor tycker jag det ar ok.:angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 235
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 829
Senast: fixi
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 923
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV