Diaghlydour

D

Diaghlydour

Någon som vet vad som hänt med Diaghlydour? Han stod o tränades av Stall Malmborg på Täby... slutade tävla -01 nånting. Undrar vad som hände med honom sen... någon som vet?? Skulle bli jätte glad över att höra vad som hänt honom... :)

Hej Diaghlydour eller Digge som han kallas såldes inte från Malmborgs. Han är en så speciell häst som kunde ha kommit i orätta händer därför skickades han till en fodervärd i Dalarna. Där mår han kanonbra och vi i stall malmborg får fortlöpande rapporter om honom! Vill du veta mer kan du gå in på vår hemsida: www.stockholmsridhus/galopp och maila oss på galopp@stockholmsridhus.se Mvh stall malmborg :bump:

Tack så mycket för svaret! Blev förtrollad av honom sen jag var där på praktik för flera år sedan... och har undrat vad som hände denna underbara häst! Tack åter igen för svaret! Det värmer gott! =)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
756
Senast: Tilly_85
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 119
Senast: Red_Chili
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 791
Senast: Badger
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 312
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar