Deuty Time

R

rosita

Är det någon som känner till denna hingst och hans ev.avkommor?
MvhR

Sv: Deuty Time

Ursäkta, men det stavas "Duty Time"

Ingen som vet nåt?

Jag har en avkomma efter honom, så jag bara undrar hur han ser ut, hur han är,fördelar ,nackdelar som kan ha gått iarv mm
mvhR

Jag har en avkomma efter honom. En jättetrevlig och cool kille som alltid vill göra sitt bästa.
Är också intresserad av mer information hingsten och andra avkommor.

Jag hade en pärla efter Duty Time - u: Sharsha

Han var en ängel fast lite busig, hittade på lite trix o så men inte för å skada, bara för att lattja o envis som synden :bump:
När han startade kämpade han oftast fastän han var lite tung i typen o fick kämpa lite xtra pga av det....
Han var dock lite "mammig" och inte på ett bra sätt... Har hört andra avkommor som också slår över i huvudet då de blir pressade... man kunde tex inte lämna honom ensam i boxen när han skulle starta för då blev han helt WACKO.... fick träckas i stigbett för då höll han sig i skinnet... Men lika go som han var hemma, lika hemsk var han när han skulle starta... O nej, det var inte för att han inte var redo, inte för att han hade ont, inte för att han inte ville, utan för att han bara var sån... Tog något år för honom att lugna ner sig nu när han slutat starta, men har hört av de som köpte honom att han är supercool nu även om han har några fix ideer kvar, men hey, det är väl det som är charmen med dom, när dom har lite egna små saker för sig.... :angel:
Men han var och kommer alltid vara den bäst för mig...

Anna

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 888
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 239
Senast: Mint
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka