S
Sannah Finn
Sv: Detta med torrfoder alltså. Suck.
Jag köper maten på en djuraffär här i stan, har aldrig reflekterat över att det är "dyrt" då jag själv kan gå ut och äta middag på restaurang för samma pris och då är det bara för en måltid.
Stora katten är en blandras, skogis/bondkatt och den lilla är bondkatt.
Ja de kanske äter mycket, har själv tänkt på att maten tar slut så fort. Men ingen av dem är extremt tjocka (den stora är väl lite rund, eftersom de äter kattungemat), de är avmaskade och vet. kollade.
Hur mycket äter era katter?
Oj, det låter väldigt dyrt med 2 kg för 300 kr. Jag ger 699 för 10kg Eukanuba kitten, och på foderbilen kostar 3 kg 399.
Byta återförsäljare?
Vad är det för katter du har? Jag har två med fri tillgång och de kommer absolut inte upp i några 4 kg i månaden, och då är lill-skrotan ändå stor i maten tycker jag.
Jag köper maten på en djuraffär här i stan, har aldrig reflekterat över att det är "dyrt" då jag själv kan gå ut och äta middag på restaurang för samma pris och då är det bara för en måltid.
Stora katten är en blandras, skogis/bondkatt och den lilla är bondkatt.
Ja de kanske äter mycket, har själv tänkt på att maten tar slut så fort. Men ingen av dem är extremt tjocka (den stora är väl lite rund, eftersom de äter kattungemat), de är avmaskade och vet. kollade.
Hur mycket äter era katter?