Sv: DETTA är en oseriös hund-annons
Än en gång sprudlar fördomarna på Bukefalos!!
Är det för att ni är helt blinda eller är det för att ni helst av allt faktiskt vill tro på era lögner som ni inte ser att hunden sitter i en svart läderfåtölj???????
Jag blir så sur och arg på människor som hela tiden ska hitta fel, oavsett vad det gäller.
Jag tror inte att säljaren är speciellt oseriös, då hade den inte brytt sej om att skriva
Endast seriösa göre sig besvär. i annonsen.
Att de vill sälja valparna innan jul kan väl vem som helst som har lite ont om stålar förstå. 11+14 tusen är 25.000:- och mycket värt om man behöver köpa julklappar, inhandla mat mm. Dessutom kanske man inte vill sitta hemma under julen och passa en kull med valpar!!
Att man sedan lär hundarna att gå på kattlåda förstår jag inte vad som är fel med??? Är det bättre att en katt går på en låda än en hund?
Spelar det någon roll vart hunden gör sina behov??
Vi tränar ju inte hunden att vara rumsren för att hunden mår bättre då, utan för att VI inte ska behöva torka upp efter hunden hela tiden...för att vi ska må bättre och slippa traska runt med bajs och kiss på golven!!
Att säga att någon är lat för att de tränat sin vavva att gå på toa var bland det korkaste jag läst på Buke än så länge....för det bevisar hur korttänkta vissa är!!