Dethär med veka kotor

Jag har ingen erfarenhet av veka kotor, däremot x-benthet och upprättade kotor bak. Har fått helt felfria resultat av begränsad utegång. Mina två uppfödningar har varit ute ca 1h x 3 ggr/dag i ca 4 veckors tid.

När jag fick första x-benta ungen fick vi rådet "det blir bra bara hon får gå ute med mamma." Så var det inte alls, hon sjönk ihop mer och mer och tillslut insåg vi att vi behövde ta hjälp. Hon är 11 år idag och spikrak:)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 442
Senast: Amha
·
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
1 977
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
669
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama