Det syns redan! (haha)

Sv: Det syns redan! (haha)

min mans bror är helt överjäklig på o känna in när någon är gravid, han har prickade rätt på oss innan vi själva visste riktigt säkert haha.. rätt läskigt...

jag är oxå rätt duktig på o se när någon är gravid de syns liksom i ansiktet på något vis.
lite förändrar färg i hyn kanske förklarar de bäst...

Det kan inte ha o göra med hormonerna? Alltså, man bör ju rätt omgående ändra hormonbalans, och vissa kan "luktar" sig till det, som med feromoner typ. Alltså på ett undermedvetet plan? Bara spånar..

Jag har en jobbarkompis där chefen talade om att hon var gravid dagen innan hon själv fick reda på det =P
Tydligen såg hon det på hennes ögon =P

Har hänt mig ett par gånger att jag bara har förstått på ngt kostigt sätt, man får en känsla. Redan när man är ganska liten så kan man förstå det. När jag va 11-12 år hade vi en lärare som vi barn mkt stark misstänkte var gravid, utan något för oss synligt tecken, och flera veckor efter vi hade börjat tissla och tassla om det berättar hon att hon är gravid.
Liknande hände i stallet när jag var ca 14, en kvinna som jag ofta brukade umgås med i stallet (fanns inga fler barn och jag kom bra överens med de "äldre") förstod jag bara helt plötsligt att hon var gravis, även en till i stallet fick den känslan, vi ville dock inte säga ngt till berörd då vi antog att hon berättar när hon vill. mkt riktigt, ett par veckor senare berättar holn, varpå vi inte kan lågtabli att säga att vi redan visste det, hon blev ganska förvånad!
Man bara vet lix...finns nog ingen vettig förklaring till hur.

ingen såg det förrän jag var i v 24,,,, då var det en mamma på jobbet som såg helt plötsligt...

En karl på sambons jobb som jag inte träffat på ett par år sa en dag till sambon att han får gratulera till det kommande barnet.
Jag va då i vecka 15 tror jag och jag hade ju som skrivet inte träffat honom på evigheter och sambon hade inte sagt ett knyst på jobbet om detta.

Samma gubbe sa till sambon dagen innan hans pappa gick bort att han tyvärr inte skulle få se sin far nåt mer.

Sånt är lite scary!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag arbetar på en arbetsplats där jag enbart har män som kollegor. Det i sig behöver inte vara ett problem. Men på min arbetsplats är...
Svar
5
· Visningar
1 093
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 394
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 928
Senast: ebba85
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 624
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka