- Svar: 36
- Visningar: 3 181
Jag ska till stallet idag men det blir inte förrän vid 16 trots att det är söndag och jag är ledig. Då är det ju nästan mörkt . Anledningen är att de vill ha hjälp med insläppet av hästarna men de ska ju inte in förrän tidigast vid sju och det tar inte tre timmar att göra stallet. Jag vet inte riktigt hur de har tänkt. Alldeles oavsett så blir jag tvungen att rida i mörker och det tycker jag är drygt.
Sist jag var där så red vi ut och galopperade. I mörkret. Jag ser dessvärre inte nöjet i det och sitter bara och längtar tills ridningen är klar så jag kan åka hem igen.
Var eller hur vi ska rida idag vet jag inte. Det skaver att jag känner mig så låst i det här stallet. Jag kan inte välja tid när jag ska dit och jag kan inte välja vad jag ska göra.
Sist jag var där så red vi ut och galopperade. I mörkret. Jag ser dessvärre inte nöjet i det och sitter bara och längtar tills ridningen är klar så jag kan åka hem igen.
Var eller hur vi ska rida idag vet jag inte. Det skaver att jag känner mig så låst i det här stallet. Jag kan inte välja tid när jag ska dit och jag kan inte välja vad jag ska göra.