Det ska börjas i tid=)

Sv: Det ska börjas i tid=)

Ny islandshäst mästarinnan de där :D Gud vad gulligt *hihi* Kram till er båda.. Förresten, skrev till dig förut när du väntade barn, ang namn. Kan nu bara säga att du valt ett jätte fint namn, Nova har nämligen jag och min sambo också funderat på ;)
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Vad gulligt! Naggur såg lite nyfiken ut.. :D
Tänk vad duktig Nova kommer bli på att rida om hon börjar såhär ung :idea::D
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Nova är ett bra namn=) fint, lätt och kort=)
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Haha ja.

Får tillbaka Naggur från fodervärden sista augusti så de blir mycket tid att träna=)
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Men vad sött!

Hmm,säg åt nova att hålla runt hästen lite mer,var lite knepigt skänkelläge där! :rofl::rofl:

Jättefina! :love:
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Plutten då!

Vad vacker hon är eran Nova!
Nu började jag grina bara för det..
Dom är så fina Naggur och Nova.

/A
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Tack!:love:

Hehe graviditetshormoner... Vänta bara tills bebisen e ute, då blir man ännu larvigare=)
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Jag var på G att göra sådär med vår son för ett tag sen, men sonens far protesterade, hmpf, vet inte om pålle var för lortig :devil:
Men nu jädrar ska vi roa oss vi också.:D
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

haha okej. Naggur va åxå lite skitig men sambon jobbade så han hade inte så mycket att säga till om=) Men han hade nog inte sagt så mycket=)
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Nä jag vet inte varför sambon protesterade.:D
Han är ju inte den som är rädd för lort annars.
Får väl testa imorgon. :p
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Klart det ska börjas i tid. :D Så gulligt. :love:

Min bebbe tittar ut om knappt 4 månader & jag har köpt mig en shettis som jag får hem på söndag. Snacka om planer man har. :D;)
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

haha jag tänkte göra samma sak=) men jag ändrade mig. hon får börja med Naggur=)
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Klart det ska börjas i tid. :D Så gulligt. :love:

Min bebbe tittar ut om knappt 4 månader & jag har köpt mig en shettis som jag får hem på söndag. Snacka om planer man har. :D;)


:rofl:har du verkligen gjort det? :D
Jag bara hotar om det och läser annonser, men jag förstår inte får så mörka blickar av sambon. :angel: Han yrar om att vi har för många hästar redan nu. :angel:
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

:rofl:har du verkligen gjort det? :D
Jag bara hotar om det och läser annonser, men jag förstår inte får så mörka blickar av sambon. :angel: Han yrar om att vi har för många hästar redan nu. :angel:

Jajjamen. :D:love:

Eller jag har bytt bort henne mot tävlingshästen om man ska vara noga. ;) Hon & jag gled bara längre och längre ifrån varann & då hon kastade av mig i vintras så tordes jag ej rida på henne längre som gravid, allt kändes bara jobbigt & jag bestämde mig för att sälja.

En kompis tog henne tills vidare, men nu vill hon ha henne & då ska vi byta så jag ska få en shettis av henne. Ett 3 årigt sto, egen uppfödning. :love:

Plus att jag har kvar avkomman efter tävlingshästen, en 3 åring, som jag rider & kör för fullt. Han är gudomligt snäll, som en gammal farbror. :love:

Har även kvar gammelfjordan, men hon står hos pappa och jag har 10 mil dit nu sedan jag flyttade, så jag hinner inte dit så ofta tyvärr, men nån gång&vecka brukar det bli iaf. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Det ska börjas i tid=)

haha ja han va väldigt nyfiken=) han ville åxå va me på bild ju=)
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Jasså var det på det viset :)
Kul att fölet du tog blev så bra!

:angel:Föreslog idag att vi kunde byta det sto han tänkte sälja mot en Shettis :angel::angel:
 
Sv: Det ska börjas i tid=)

Aj, aj, nu ligger vi på efterkälken, vår grabb blev i veckan fyra veckor (tisdag), så du leder!:bow:
Men du inspirerade oss, vi försöker hjärntvätta vår lille krabat med att bli en god kusk samt att bli hingstinridare. Resultatet, mjae, ute, blåsigt, i stallet vart han hungrig. Om vi inte var först kan väl vi bli mest:devil: (enkelt att slå förståss...)
http://i32.photobucket.com/albums/d3/Skogstomten2/Lille sonen/PICT6567.jpg
Skogstomten förtjust, Vidar tyckte det var kallt å blåsigt.
http://i32.photobucket.com/albums/d3/Skogstomten2/Lille sonen/PICT6565.jpg
Lærka pratar med skogstomten efter en tur i pär-landet.
http://i32.photobucket.com/albums/d3/Skogstomten2/Lille sonen/PICT6681.jpg
Det här är en hingst (Tiger), sonen min.
http://i32.photobucket.com/albums/d3/Skogstomten2/Lille sonen/PICT6682.jpg
Du sitter ju som en Kung!:angel::o:D
Observera tigertofflorna!:banana:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 544
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 561
Senast: Grazing
·
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 548
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp