Det låter när jag klickar!

S

Silverstol

Varje gång jag klickar på en länk av något slag så låter det, jätteirriterande! Speciellt när man vill lyssna på musik, då vill man inte ha en massa klickande i bakgrunden >_<

Någon som vet hur man får bort det?

Sv: Det låter när jag klickar!

Har du IE så är det nog "nätfiskefiltret" som låter och jag tror enda sättet att få slut på ljudet är att avaktivera det (Verktyg|Nätfiskefilter|Inaktivera automatisk kontroll av webbplatser...).

Kolla på Kontrollpanelen, Ljud och ljudenheter. Har du tur så kanske du hittar något där.

/Ida

Har du IE så är det nog "nätfiskefiltret" som låter och jag tror enda sättet att få slut på ljudet är att avaktivera det (Verktyg|Nätfiskefilter|Inaktivera automatisk kontroll av webbplatser...).

jag gör som du säger, men hittar inte 'nätfiskefiltret' ? :confused:

Har du Internet Explorer 7 då? Annars kanske det är en popupblockerare som låter...

Vad är nätfiskefilter, vad gör det och vad innebär det om man avaktiverar?

Är IE samma som IE-sköld?

Vad är nätfiskefilter, vad gör det och vad innebär det om man avaktiverar?
Nätfiskefiltret kollar webbsidan om den är kapad (speciellt skapad för att kontrollera kapade banksidor), när man avaktiverar automatisk kontroll kollar den alltså inte sidorna automatiskt. Ska jag vara riktigt ärlig tror jag inte så mycket på den funktionen än...
Är IE samma som IE-sköld?
IE = förkortning för Internet Explorer. IE-sköld tror jag Telias egna program för säker surfning heter.

Hittar inte heller något "nätfiskefilter", har IE 6

Kolla på Kontrollpanelen, Ljud och ljudenheter. Har du tur så kanske du hittar något där.

/Ida

Ingenting där heller :/

Nätfiskefilter finns först i version 7, alltså inte i 6:an.
Du har inte Yahoo Toolbar, Google Toolbar eller nåt sånt installerat?

Hade du testat det här? :
Settings(Kontrollpanelen) ->
Sounds and Audio Devices(ljudinställningar?) ->
fliken Sounds(ljud) ->
under Program events(Programhändelser?): Windows Explorer(utforskaren): Start Navigation(Börja utforska?). Välj None(Inget).

Hittar ingenting där :/

Meodeo- nä, inget sånt intstallerat

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 341
Senast: Raderad medlem 149639
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp