Det kunde ha slutat illa

Sv: Det kunde ha slutat illa

Jag försvarar inte handlingen på något sätt men ifrågasätter journalistikens "skrämselpropaganda". Hade bilisten verkligen kört så där farligt om det funnits folk på stallplan? Eller körde han så för att han trodde det var riskfritt (folktomt) där alt ansåg att iom att det inte fanns folk på planen så var det riskfritt att köra så.

Som sagt, försvarar inte bilisten utan tycker att journalistiken försöker skrämma upp det hela. "För OM det funnits folk på planen... ja Då!" Ja då vad då?

Däremot tycker jag att bilisten körde oansvarsfullt och farligt ändå, fastän det inte fanns någon där just då, det kunde ha sprungit ut någon.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Är det dags att våra ridsportmedier börjar lyfta fram det positiva i vår sport och rapportera om tävlingar och göra hemma-hos-reportage...
Svar
0
· Visningar
87
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsport Island fyller ett år och det firar vi genom att öppna upp hela islandssajten – japp du läser rätt – rubb och stubb på Ridsport...
Svar
0
· Visningar
837
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 241
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 863
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama