purity_666
Trådstartare
Bättre sent än aldrigHar för första gången i mitt liv lyckats missfärga ett plagg i tvätten. Jag är 26 år gammal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre sent än aldrigHar för första gången i mitt liv lyckats missfärga ett plagg i tvätten. Jag är 26 år gammal
Hände allt det idag och igår? Då har du verkligen otur!-Låst in mig i hästboxen så jag fick ringa och be någon komma och öppna.
-Satt krokben på mig själv så jag ramlade och slog i mina framtänder.
-Diskat sönder ett glas och höll på att skära av mig senan i tummen.
-Snubblat på mina egna ben igen så jag flög med huvudet rätt in i hörnet på en garderob.
-Trampat på spikar två gånger i mitt liv. En gång när jag var liten och så lyckades jag trampa på en hästskospik ute i en hage.
Hände allt det idag och igår? Då har du verkligen otur!
Aj! Hoppas det gick bra!Jag är nyopererad i buken och fick komma hem igår. Skulle ta tag i en köksstol och tog i med sådan kraft att jag smällde in ryggstödet i magen. Helt obegripligt klantigt!
Idag: glömde beställa extra basilika på jobbet, så risken finns att kvällsshopparna inte får ngn basilika med sig hem från affären ... sorry!
Jag gjorde samma fast med snus. Jag jobbar i en snusbutik. Chefen gillar inte när sånt glöms bort. Som tur är är det jag som är chefen
Haha värre kanske att det inte finns snus i en snusbutik Jag är andreman så fick inge skäll iaf hehe.Jag gjorde samma fast med snus. Jag jobbar i en snusbutik. Chefen gillar inte när sånt glöms bort. Som tur är är det jag som är chefen