Det känns så fel

C

__chantea__

JAG har nu fåt tprova på det jag alltid drömt om.
Att rida hästen med endast grimma.
Ja nog var det kul alltid men det kändes inte helt rätt.
Här har jag gått o drömt om denna stund att få uppleva friheten med en häst och så känns det så fruktansvärt fel.
Jag red på turridningshästar i Norrland och ändå kunde jag inte sluta längta tillbacka till en pålle här hemma som väntar på mig.
Fick en jätte ångest då jag red och alla frågade om det var kul och jag log och svarade jaa.
Men det kändes så fel.
Någon som tycker jag är dum i huvudet eller någon som har råd?

Kram från den som inte kunde njuta. :(

om det är ngt som bore kännas fel så är det väll å rida med träns, för det är ju obekvämast för hästen? Fattade inte poängen med inlägget

Var det du eller hästen som inte kunde njuta?? Min pålle njuter varje gång vi rider!!Utan bett, det ligger i skåpet.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag verkligen verkligen HATAR är att jag blir så jävla på verkad av andra helatiden. Eller inte HELATIDEN men iallafall för...
2
Svar
32
· Visningar
1 737
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 731
Senast: Fruentimber
·
Hästmänniskan Okej, det här blir väl mest bara en skriva-av-mig-tråd men jag vet inte riktigt var annars jag ska vända mig. Jag var medryttare åt en...
Svar
11
· Visningar
2 367
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar