Det här med höjder..

Sv: Det här med höjder..

Jupps, kanske blandat ihop med framhoppningen.. Där får ju hinderna vara max 10 cm över klassens höjd;)

Sv: Det här med höjder..

Men jag vet att det här med höjder inte alltid stämmer.
Igår när jag tävlade så starta jag en 110cm klass, men när jag gick banan låg två oxrar på 115 såg det på hinderstöden.
Dom andra var på 110, allt var maxat utom första hindret, men det är halt okey att det är maxat det får det ju vara.
Sen tycker inte jag att det är helt okey att man har en banbyggare som byggar banan och sen är han med och tävlar..:( Men det kanske bara jag tycker?. :crazy:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 957
Senast: TinyWiny
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka