Lady_Morgaine
Trådstartare
Jag tycker de senaste dagarna att jag känt rörelser(v.18). Det började i slutet av v 17 men det som gjorde mig osäker var att det "högg" i midjan på vänster sida samtidigt som något "pirrade" i magen, så då viste jag inte om det bara var nerver som stökade på något sätt. Nu igår kände jag tydligt hur något rörde sig och när jag lade händerna på magen så drogs en bit lixom inåt och sedan bumbade den ut igen... ? Ska inte bebisar sparka utåt å inte suga IN magen...?
Dessa rörelser har hos mig hela tiden detta "huggande" i midjan samtidigt eller en stickande känsla(precis som en liten nål) precis innan det börjar röra sig. Inte ett huggande som gör ont eller så utan mer som ett "nervhugg".
Den enda logiska förklaringen måste vara att den lilla på något sätt greppar fostersäck och livmoder och GNAGER!! Alternativt har den fått tag på en nål(fråga mig inte hur) och sitter där och sticker i livmoderväggen för att sedan fnissa så mycket att jag känner rörelserna....
"sticks" era bebisar då de rör sig? Eller har jag en liten alien på g?
Dessa rörelser har hos mig hela tiden detta "huggande" i midjan samtidigt eller en stickande känsla(precis som en liten nål) precis innan det börjar röra sig. Inte ett huggande som gör ont eller så utan mer som ett "nervhugg".
Den enda logiska förklaringen måste vara att den lilla på något sätt greppar fostersäck och livmoder och GNAGER!! Alternativt har den fått tag på en nål(fråga mig inte hur) och sitter där och sticker i livmoderväggen för att sedan fnissa så mycket att jag känner rörelserna....
"sticks" era bebisar då de rör sig? Eller har jag en liten alien på g?