Det hade kunnat bli världens tabbe

Flyttfogel

Trådstartare
:rofl: Ojojojoj, det är verkligen så att amningen gör så man har gröt i huvet!

Min sambo ringde just, han var klar hos tatueraren :) Han har tatuerat in Adams namn o födelsedatum och det är jag som har ritat den. Namnet var ritat o klart för en vecka sen men igår kväll kom sambon på att han ville ha med födelsedatumet oxå så jag (lite irriterad eftersom det kändes som kort om tid, jag vill gärna skissa fram det så det blir bra och jag vil ha några dar på mej...) tog mej an uppgiften och gjorde så gott jag kunde. Sambon blev nöjd o fick med sej teckningen imorse.

Nu ringde han o frågade: "Du... när är Adam född...?" "Öööö, 14 augusti ..." svarar jag.
"Och vad skrev du på tatueringen?" frågar sambon...
Jäklar!! Av någon anledning så blev det 14/7! Hoppsan Hejsan :o :eek::rofl:

Som tur var upptäckte sambon det bara nån minut innan han skulle in, han satt o tittade på teckningen o började tycka att nåt såg fel ut :o 7:an byttes ut mot en 8:a i sista stund :rofl: :p
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

:rofl::rofl::rofl:

Kunde gått illa. Stackars Adam, vilka föräldrar...:)
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

Vilken tur att han märkte det :eek:

Jag är oxå mega senil, skrev på faderskapet igår, hade noll koll på vad det var för datum. Kanske inte är så farligt men med tanke på att sambon fyller år idag så borde jag ju vetat ;)
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

haha sjukt kul :rofl::D
kunde blivit ensamstående morsa på kuppen ;)
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

Såhär blev den, med åttan på rätt plats ;)

SUC54035.jpg
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

:rofl: vilken tur att han tänkte på det!!! :rofl:

En som jag känner skulle tattuera in sitt namn. Antar att han bara valde ut vilket teckensnitt han ville ha sen körde dom... Jovisst det blev ju jätte bra. Bara det att det stod Styre istället för Sture :rofl:
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

Jag tycker det ser ut som att det står Sadam...
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

hahaha neeej!! han får ta en tur tillbaka till tatueraren o fixa till det, så han inte jag sett det innan!
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

hahaha:rofl:

Jag ska tatuera in dotterns namn och funderar på att ha med födelsedatumet åxå. men man lär väl sig av andras misstag så jag hoppas det blir rätt för mig=)
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

Vilken tur att han var uppmärksam!

Jättefin tatuering, dock undrar jag över alla krumelurer runt namnet, är de bara dekoration eller ska det föreställa något? Försöker se men hur jag än vänder och vrider huvudet se det bara ut som just dekorationer runt namnet.
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

Såhär ser min ut:



Ska i dagarna börja skissa på nästa, som blir Alvins hand. Dock vet jag faktiskt inte var den ska sitta...
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

En sån där tatuering tänkte jag oxå göra fast med Rasmus fot!

TS: Jag kan inte få det till sadam, vart är S:et?
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

Den där krumilutten framför "a"-et. Fast den finns ju bara där om man verkligen tänker på det.
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

Har också funderat på att ta Alvins fot, men jag tror att jag håller mig till handtemat. Men jag vet sjutton inte var den ska sitta för att det ska bli snyggt.
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

andra skulderbladet kanske?
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

Jag tror inte det blir bra, har en ödla sitter på andra axeln, dock inte på skulderbladet men det känns som om det blir "kaka på kaka" :crazy: Skitsvårt.
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

okej, ja de blir kanske inte så bra.
under den andra handen då?
 
Sv: Det hade kunnat bli världens tabbe

:rofl:tänk om de hade blivit fel haha :ptur att han såg de! iofs lätare att göra om en 7a till en 8a än tvärtom!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej alla !! Tyckte det nu var dax att skaffa sej ett användarnamn efter att ha "tjuv-läst" här under flera års tid. Är som...
Svar
14
· Visningar
2 089
Senast: Zody
·
Övr. Barn Nu är han här! Det blev en liten kille! BF var 7/9 men i måndags natt efter ett toalettbesök mellan halv tre- tretiden gick vattnet :o...
2
Svar
39
· Visningar
2 464
Senast: yodi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp