Det gulligaste ni någonsin kommer att få se

M

millansnillan

:love: :love: :love:

(ursäkta om bilderna är stora/små)

Ludde3003.jpg

:love:

Ludde3004.jpg

:love:

Han ligger alltid där när jag sitter vid datorn. Jag tycker synd om honom den dagen han är för stor och lådan för liten :angel:

Sv: Det gulligaste ni någonsin kommer att få se

:love: vilken söting!!
och när detta fack blir för trångt får helt enkelt fixa ett nytt :D

hihi gulligt!!
likadant skrivbord som jag, fast i stället för hund har jag min hårddisk i det facket.

Hade med hårddisken däri ett tag. Fick flytta den och ställa den på tvären, allt för att skydda sladdarna från hunden och hunden från sladdarna :p

millansnillan skrev:
Hade med hårddisken däri ett tag. Fick flytta den och ställa den på tvären, allt för att skydda sladdarna från hunden och hunden från sladdarna :p

aha, ja då får facket vara hundkoja ett tag nu då :P

Hej!
Vilken sötnos! :) Det ska vara en cocker till detta!! :rofl:
Får jag var nyfiken och fråga vart ni köpte honom? Jag har för mig att det var du som efterlyste cocker kennlar, eller minns jag aldeles fel?
Mvh. Camilla

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
1 912
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 926
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
379
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka