Det går ju inte!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sorbe

Trådstartare
Seriöst. Det går verkligen inte öppna några sidor och skriva i dem utan att det dyker upp "Servern är upptagen...".

Gunnar, ska du göra något åt det? Kunde du inte skippat att lägga in den där lilla jobbiga sidan efter kraschen? :devil: ;)

Jag fattar inte, jag har varit aktiv här i 1½ år, det är ju bara på senaste tiden det varit sånna här problem. Vad har hänt senaste tiden egentligen? Det kan väl knappast ha blivit fler medlemmar, de kommer ju och går...
Själv tycker jag tyvärr att Buke har försämrats senaste året. Tyvärr.

Ville bara skriva av mig lite.

Sv: Det går ju inte!!!

det tar TID att återställa allt efter kraschen men du verkar inte ha mkt tålamod över, eller vill du göra det jobb han gör?
Är det inte bättre att han släpper på oss ibland och vi får stå ut med att serven är upptagen en att inte få vara här överhuvudtaget
/ville oxå skriva av mig lite

Nu blir jag faktiskt lite irriterad! :mad:

Tror du att Gunnar skapade denna superbra GRATIS sida som inte kostar dej en krona bara för att det alltid skulle fungera till 100% varje gång just du vill öppna en sida?????
Det har varit en stor krach och ett dataintrång och jag ser det som ett under att Gunnar överhuvudtaget har fått igång Bukefalos igen!
Vad begär du?
En helt felfri sida som fyller alla dina önskemål, gratis och exakt när du vill?
:confused:

Jag är glad att Buke är igång. Att det inte fungerar felfritt kan i alla fall jag stå ut med. :smirk:

Det det handlar om är att jag undrar varför det är sånna problem nu och de existerade inte förra året vad jag märkte iaf.

Det var ju såhär redan innan kraschen.

Aja. Nu har jag fått skriva det jag ville. Ni får diskutera vidare om ni nu känner för det.

Det var samma problem för ungefär ett år sedan. Förra hösten låg Buke nere flera dagar och Gunnar jobbade som en galning för att få igång allt. Och lyckades.
:bow:

han håller på att byta server väl?
och då funkar inte saker perfekt
men ta och flytta till någon annan idiotsäker sida som aldrig har problem eller ligger nere så slipper du vara här och störa dig..

Men URSÄKTA att jag yttrade mig då. Har du aldrig gjort det någon gång? Det måste vara tråkigt...

men sluta gnäll någongång, om antal inlägg som försvinner (vilket jag tycker är av det mest barnsliga diskusinonera någonsinn), det inte funkar perfekt för dig, gör något annat under tiden!!!

Dalsland skrev:
Nu blir jag faktiskt lite irriterad! :mad:

Tror du att Gunnar skapade denna superbra GRATIS sida som inte kostar dej en krona bara för att det alltid skulle fungera till 100% varje gång just du vill öppna en sida?????
Det har varit en stor krach och ett dataintrång och jag ser det som ett under att Gunnar överhuvudtaget har fått igång Bukefalos igen!
Vad begär du?
En helt felfri sida som fyller alla dina önskemål, gratis och exakt när du vill?
:confused:

Jag är glad att Buke är igång. Att det inte fungerar felfritt kan i alla fall jag stå ut med. :smirk:

:bow: :bow: :bow:

Sorbe skrev:
Det var ju såhär redan innan kraschen.

Aja. Nu har jag fått skriva det jag ville. Ni får diskutera vidare om ni nu känner för det.

Störningarn berodde på ett hål i någon flaschchat, kraschen på att någon hackade sig in i densamma. Bukefalos är med säkerhet inte den enda sidan som blivit drabbad. Om du läser den infon som lämnats, så förstår du nog också. Jag fattar trots att jag inte är så bra på datorer.

Fattar inte varför du gnäller. Om allt bara är skit, bygg ditt egna forum då och se till att det aldrig blir något fel där. Det är ju ingen som tvingar dig till att vara här heller.

jag blir själv less när det blir så men sen så får man ju tänka på att Gunnar gör det bästa han kan av allt och det får man ju vara glad över. Utan Gunnar så skulle ju inte buke finnas liksom..

Men var ligger problemet??? Servern är lite trött ja, vad är det med det??? Man gör nåt annat under tiden, en kvart eller halvtimme och sen kan man titta om det fungerar igen... Eller har ni inget annat för er än att sitta här om dagarna??? Jag har inte märkt av nåt problem med att servern har problem, kan vara nån gång under kvällen, ja men då kan man göra nåt annat under tiden...

Passar det inte är det ju som många andra har skrivit tidigare, skapa sitt eget forum, med egen server. Det är valfritt att tillbringa sin tid på bukefalos... :smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 133
Senast: Freazer
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar