Det Funkar

L

loppis

:banana: :banana: :banana: Hej Alla
I dag släppte jag min tokiga häst lös när jag arbetade med henne,och hon följde efter mig hela tiden,till och med halvvägs in i släpet.Detta är ett 10 årigt sto som hitintills har varit lastad med kvastar,linor,och hela gänget av hästkunniga.......................
Jag blir så glittrande glad.
Innan när man skulle ta henne i hagen,fick man ta henne med list,nu kommer hon glatt fram och hoppar i grimman.Ledarskapsövningarna funkar över förväntan,och jag tycker att det är SÅ roligt att jobba med henne.Jag var bara tvungen att berätta

Sv: Det Funkar

Roligt att det ordnade sig :D :banana:
Alltid kul när det blir som man vill :D

Lycka till i fortsättningen :bow:

Åh vad häftigt, grattis! I höst när hästarna kommer hem ska jag åka till ridhuset med min valack, han har lite "storhetsvansinne" och tycker att han utan tvekan är helt bäst, (så varför ska jag lyssna på DIG?? :confused: ;) ) men när man har honom lös blir han en helt annan häst.... visst är det häftigt!!

Ja det är häftigt
Man ser tydligt att hästen tänker mer när den är lös,min häst var så fokuserad på mej,att hon nästan gick in i saker,hon följde mig glatt var jag gick.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 117
Senast: Lobelia
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 635
Senast: Fille
·
I
Avel Har ett sto som jag är så gott som helt säker på att hon är dräktig. Hon gick tillsammans med hingsten i 1,5 månad och jag såg flera...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Insanity
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 203
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Halt efter vila
  • Promenadskor vinter