Det försvunna E et...

åke

Trådstartare
Vi har skrammlat igång sonens gamla dator så han kan surfa lite på nätet.
Men döm om ´min förvåning då jag inte hittar E et. Alltså det man klickar på för att komma till internet.:crazy: Även ikonen för outlook saknas. Nu fick jag gå via sök, och sedan "på internet" för att komma hit.

Hur hittar jag mina försvunna ikoner?

Sv: Det försvunna E et...

Förmodligen så kan du skriva in webbadresser i något filhanteringsfönster istället, t.ex. det du bör få fram om du trycker windowstangent+e.

Är det XP?
Där kan man högerklicka på Start-knappen.
Välj Egenskaper och fliken Start-menyn.
Tryck på knappen Anpassa.
Se om rutorna för Internet explorer och Outlook skall vissas i Startmenyn är ibockade. Är dom inte det så bocka i dom och tryck på ok.
Annars är det bara att gå in i Program (mappen som heter så på datorn) på datorn och leta upp mapparna och skicka ut den ikon som programmet ligger att starta upp med och skicka ut den som genväg på skrivbordet.
Behöver du mer utförligt exakt hur du gör det hojta :)

jag startade om datorn och vips så fanns det där en dag sen bara. Fråga inte hur den kom dit för det vet jag inte.

Liknande trådar

Avel Satt och tänkte på ponnyer jag haft kontakt med tidigare, alltså inte sådana jag rider eller har ridit så ofta och så. Kom särskilt att...
2
Svar
25
· Visningar
3 104
S
IT & mobiler Någon som vill ha en julnöt och knäcka? :angel: Då jag ska föreställa den som är minst okunnig på datorer i min familj tyckte mina...
Svar
3
· Visningar
2 053
Senast: Siriano
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 113
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025