Det där med namn

Z

Zita

Hade en gång en jobbarkompis som tog hand om en hund som hette Sture. Släppte ut hunden på kvällen för att kvällskissa. Hunden hade försvunnit och hon skrek Stuuuure. Hör en röst längre ner på gatan: Jaaa. Det hade flyttat in en ny granne, som hette Sture. Sen ropade hon aldrig högt på hunden. Detta valsade omkring på den lilla orten länge. Kommer ihåg hur dum hon kände sig.:o

Sv: Det där med namn

Därför man inte tar mäniskonamn.. :angel:
Inte så många människor häromkring som heter Wimse Och Zacco iaf.. :D
Vad sa den nya grannen då? förstod han tillslut att de va en hund hon ropade på? :D

ha ha :D

Min grannes hund heter Gösta - det gör min mammas man också. Har blivit några förväxlingar när vi pratar om dem ibland...

Åååhh, känner så väl igen det. I förra stallet hade de en hund som hette Fanny, jag heter också Fanny. Det blev väldigt jobbigt ibland!

Haha..
Jag hade en häst som hette Lasse Och i stallet huserade stallägaren Lasse och hästägaren Lasse.
En gång när jag skulle upp på Lasse, barbacka, i skoteroverall så skrek jag: LASSE hjälp Lasse att hjälpa mig upp på Lasse:rofl:

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: cassina
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 616
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 083
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 561
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Valp 2025