Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju så. Han mår inte heller så bra vilket såklart gör allt ännu mer komplicerat och jobbigt så vi har bestämt att backa lite just nu Jag har redan förstört ett tidigare förhållande pga ångestenDet är inte helt enkelt att ha ett sunt förhållande när en själv mår dåligt. Att fokusera både på att få sin relation att må bra och själv må bra kan bli lite för mycket
Ja det är ju så. Han mår inte heller så bra vilket såklart gör allt ännu mer komplicerat och jobbigt så vi har bestämt att backa lite just nu Jag har redan förstört ett tidigare förhållande pga ångesten
Vi får se hur det utvecklar sig men jag kommer att ta ett jättestort steg tillbaka när det kommer till att kunna lita på honom och tillåta mig att känna något för varje gång jag sänker garden och tillåter mig att känna mer så händer något dåligt. Han säger att jag måste lägga allt bakom mig för han har ändrat sig men hur ska jag kunna göra det när det händer nya saker som skadar tilliten hela tiden och som visar att han inte har ändrat sig helt även om det har blivit bättre. Jag kan inte bara lägga allt bakom mig och hoppa in med huvudet före bara för att riskera att bli sviken eller besviken igenJag tror det är klarsynt och i det långa loppet bra för relationen.
Vi får se hur det utvecklar sig men jag kommer att ta ett jättestort steg tillbaka när det kommer till att kunna lita på honom och tillåta mig att känna något för varje gång jag sänker garden och tillåter mig att känna mer så händer något dåligt. Han säger att jag måste lägga allt bakom mig för han har ändrat sig men hur ska jag kunna göra det när det händer nya saker som skadar tilliten hela tiden och som visar att han inte har ändrat sig helt även om det har blivit bättre. Jag kan inte bara lägga allt bakom mig och hoppa in med huvudet före bara för att riskera att bli sviken eller besviken igen
Jag vet. Hade jag varit någon annan än den jag är så hade jag gått igen men så ensam som jag var det året vi hade ett uppehåll har jag nog aldrig varit så det ger ändå mer än det tar. Jag tror heller inte att jag någonsin kommer att lita på någon tillräckligt mycket för att kunna ha ett ”normalt” förhållande och det är en alldeles för jobbig bergochdalbana att lära känna någon ny för att jag ska vilja gå igenom det igen. Så som det är nu så finns bara alternativen nuvarande pojkvännen eller ensam och då vinner pojkvännen. Det är 12,5år sedan mitt ex slängde ut mig och jag har fortfarande inte kommit över det och kommer troligen aldrig göra det tillräckligt mycket för att kunna bo ihop med någon igen och det är en av sakerna min pojkvän tycker är jobbigt. Det finns också andra saker som spelar in som jag inte vill skriva på ett öppet forum.Men du, en kass relation med tillitsproblem är ju inte direkt vad någon behöver och du minst av alla. Det finns massor av fina killar därute, men det är omöjligt att ha en sund relation innan en själv är frisk i sig själv. Det går liksom inte.
Jag har lite mer energi idag men jag får ändå inget gjort för jag har så himla mycket jag ligger efter med att jag inte vet var jag ska börja så jag är jättefrustrerad och ångesten är i taket pga det så jag kan inte göra någonting trots att jag vill och hade orkat iallafall en timme eller två om det inte hade varit för den jävla ångesten
Det finns tyvärr inte en chans att jag hinner göra ens en bråkdel av allt jag behöver/vill göra och det är mycket det som gör allt så svårt för jag vill ju ha allt färdigt. Men jag har äntligen lyckats slänga in en maskin tvätt och ta mig ned i verkstaden så nu ska jag försöka måla lite på utställningsplattorna till nästa veckas utställningJag kan bli handlingsförlamad när det är för mycket på den mentala listan att göra. Då brukar jag peppa mig med att det är bra, för det spelar ingen roll vad jag börjar med, allt ska göras. När jag väl är i gång brukar det rulla på av sig själv. Försöker jag däremot hitta det smartaste systemet (om jag gör detta först blablabla) blir inget gjort.
Ren och fin Ailyn i nystädad bur med Nosti som fyller tre år idag Epica sitter under hängmattan.
Boendestödet har varit här också så nu är alla golven (utom pysselrummet) rena. Nu ska jag krascha en stund innan jag måste gå till posten. Skulle gjort det innan idag men det tog längre tid med Ailyn än jag planerat för. Har fått sålt en del av alla kläder och prylar jag la ut och har en låda med kläder som väntar på betalning. Fortfarande ett berg kvar men skönt att det iallafall har minskat lite.
Idag är det mer grått än kolsvart och det är skönt! Jag vet ju att det kolsvarta kommer tillbaka men det är skönt att slippa det ett litet tag iallafall
Visa bifogad fil 86408