Det blev en....

L

loch

Globus! ÅF ringde igår, de hade fått hem en B-ponny rockard och hade tre kundbeställningar.... så jag åkte o köpte ut Lisas rockard (finns fördelar med att vara 9-årig vagnsköpare ;))
Så idag monterade vi den. Tyvärr passade inte draglinorna vi har men hon fick provköra den m drag i skackler :crazy: på ridbanan i kväll.... både ponny o barn var lyriska av lycka!
Lisa sitter jättebra m stöd för fötter o ben, Bella älskar sin vagn o att få jobba m Lisa på ridbanan, de körde lite precision och Bella gick på "tömmen" och var fantastiskt lyhörd och sammarbetsvillig i alla gångarter! :p
Ska fixa bilder/video så snart jag ordnat draglinor... vill ju inte bli "hängd" för att jag inte följer skolboken... *fniss* ;)

Sv: Det blev en....

Jupp! Lovar att plåga er med bilder!!! :devil:
Den är värd de knappa 4000:- vi betalade, håller intresset i sig investerar vi i tävlingsvagn senare, har ju några jag väntar att få åka och titta på...

GRATTIS! Vad kul!
ÄNTLIGEN blev Lisa med vagn!!:bump::bump::bump: Trots allt.........elände......! :rofl:
Önskar jag kunde få min vagn, NU på studs!! :D
Bilder TACK!!!! :d

Åh vad jag blir glad för Lisas och Bellas skull! Hoppas att de får massor av härliga underbara körturer nu, både på banan och i skogen.

Hihi tänk om de visste vilket rabalder de skapat här förresten :rofl:

Hihi tänk om de visste vilket rabalder de skapat här förresten :rofl:

Hua... :crazy: nämde nog det i förbigående... men hon är ju bara nio så hon tyckte att det var lite kul att så många engagerat sig i hennes vagn, hon förstog inte riktigt hur illa det blev... :(

Va roligt att Lisa fått en vagn nu till slut, hoppas ni blir nöjda med den och jag vill gärna se bilder/filmer :)

Tack.
Jag längtar oxå efter din vagn! Den är en av mina absoluta favotiter!
Men Globus duger åt oss tillsvidare... bilder o videos kommer som sagt! :D Ska bara fixa till draglinorna så det ser lite bättre ut. Fast jag måste säga att det såg fantastiskt ut i kväll... Lisa sken som en sol så klart, det gör ju ungar när de köpt nåt fint... men Bella! :love: Hon strålade hela ponnyn och var i sitt "esse" med sin nya rockard bakom! Det var så kul att se! Hon trivdes till 100% med vagn och kusk!
(Jo, jag provkörde oxå och hade kul. Vagnen är OK tycker jag men mer anpassad för barn än för en vuxen om ståtliga 157½ cm!)

Tack.
Jag längtar oxå efter din vagn! Den är en av mina absoluta favotiter!
Men Globus duger åt oss tillsvidare... bilder o videos kommer som sagt! :D Ska bara fixa till draglinorna så det ser lite bättre ut. Fast jag måste säga att det såg fantastiskt ut i kväll... Lisa sken som en sol så klart, det gör ju ungar när de köpt nåt fint... men Bella! :love: Hon strålade hela ponnyn och var i sitt "esse" med sin nya rockard bakom! Det var så kul att se! Hon trivdes till 100% med vagn och kusk!
(Jo, jag provkörde oxå och hade kul. Vagnen är OK tycker jag men mer anpassad för barn än för en vuxen om ståtliga 157½ cm!)

Bilder, bilder ,bilder.
Kul när tom hästarna ser nöjda ut med utrustningen. Var samma sak när jag fick Nelly framför fyrhjulingen första gången. Hon var supernöjd...

Hej det är jag som heter Lisa. :bump:
Vi ska tästa att köra mitt russ i moron. Och i moron kommer bilderna när jag kör Bella och nora bilder på russet.:love:

Hej det är jag som heter Lisa. :bump:
Vi ska tästa att köra mitt russ i moron. Och i moron kommer bilderna när jag kör Bella och nora bilder på russet.:love:

Ska bli kul att se bilder på din nya vagn och ditt russ. Grattis till nya vagnen förresten. Hoppas du ska bli nöjd med den.

I dag kommer billderna ut såm vi har låvat. :smirk:
Ochså nåa billder på russet. ;)

I dag kommer billderna ut såm vi har låvat. :smirk:
Ochså nåra billder på russet. ;)

Vad kul Lisa, att du har fått din vagn! Ser fram emot att få se dina bilder!:bump::bump::bump:
Bilderna från barnkalaset var jättefina! Vad duktig du verkar vara på att köra!

Min dotter tog några bilder på våran Shiloh (1½ år) när han kördes igår. (Med travutrustning! Har inte fått vår nya vagn ännu.)
Ska se om hon kan hjälpa mig få in bilderna på datorn när hon kommer hem. :idea:

Liknande trådar

L
Körning Så... här kommer några bilder. Innan ni tittar vill jag bara säga några saker... :angel: 1. Draglinjen är inte rak, jag justerade det...
2
Svar
35
· Visningar
3 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka