Det bästa tillskott/foder för stel hund?

SvartaHingsten2003

Trådstartare
Jag har en schäfer/rottweiler på snart 8 år som har börjat blivit stel. jag undrar lite vad ni ger era gamlingar för foder och tillskott?!
Har det gett några resultat

Jag har hört att Eukanuba Sensitive Joints ska vara bra.

Tacksam för svar!

Sv: Det bästa tillskott/foder för stel hund?

Jag ger "akriv hund" som tillskott och är väldigt nöjd. Det innehåller mycket omega 3 och glukosamin.

Jag köper ett foder på LIDL so,m innehåller Glucosamin och kondriotin. det heter Optidog

Jag beställde glukosamin i pulverform på www.fyrbent.se till Arne som iofs inte är gammal, men har överrörliga leder, och behöver all hjälp han kan få.

Ger glukosamin i pulver till tanten. Hun blir mjuk som en hundvalp;)

Jag säljer Eukanuba Sens. Joints på mitt jobb. Har fått sjukt bra respons. Kommentarer som "Han/Hon är som en valp igen", "Han/Hon kan hoppa upp själv i soffan/bilen/sängen igen", "Äntligen orkar han/hon gå i samma takt som förut" osv. Dessutom säljer vi tillskottet Joint Aid som också fått liknande respons!

Jag säljer Eukanuba Sens. Joints på mitt jobb. Har fått sjukt bra respons. Kommentarer som "Han/Hon är som en valp igen", "Han/Hon kan hoppa upp själv i soffan/bilen/sängen igen", "Äntligen orkar han/hon gå i samma takt som förut" osv. Dessutom säljer vi tillskottet Joint Aid som också fått liknande respons!

Gud vad roligt att höra, jag har hart precis samma saker själv om just det fodret.
Så nu ska jag faktiskt börja köpa det =) Sen blir det även glucosamin..men vart köper man Joint Aid, för jag tror inte dom hade det i affären?

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 282
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 355
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII