Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mamma sa -krusa inte dina kompisar. När jag inte fick vara med och leka. Ibland får man vara med och ibland inte, så funkar det. Inget att fundera vidare på, strunta i dom som inte vill ha dig med och hitta på något annat, så får du vara med en annan gång.Hej, vad är det bästa råd du har fått?
Jag är inte så säker på vad det bästa jag har fått men,
Gå och börja studera! det sa min psykolog till mig och jag gjorde det. Det var nog det bästa jag har fått.
Måste svara på detta!! För mig var det precis lika. När sista hästen gick trodde jag att jag skulle sakna hästar något vansinnigt. Hade varit min försörjning och passion i många många år. Dagen efter och alla dagar efter det -är en sådan lättnad att inte ha hästar eller husdjur överhuvudtaget. Både vad gäller ekonomi och frihet."Sälj hästarna". Det är det bästa jag gjort trots att det kändes helt otänkbart då för det var så inpräntat att jag är hästtjej och hade haft egen häst så länge jag kunde minnas. När det väl var gjort så har jag inte ångrat mig en sekund!
Verkligen! Jag hade dessutom kämpat med en enorm ridrädsla i många år. Ständig ångest över att jag "måste" rida och en klump i magen. Var ju så mycket pengar och jobb att hålla hästarna och det enda jag fick för det var ont i magen och dåligt samvete..Måste svara på detta!! För mig var det precis lika. När sista hästen gick trodde jag att jag skulle sakna hästar något vansinnigt. Hade varit min försörjning och passion i många många år. Dagen efter och alla dagar efter det -är en sådan lättnad att inte ha hästar eller husdjur överhuvudtaget. Både vad gäller ekonomi och frihet.