Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack för svaret. Det var jag som skrev fel med dominant och resistent. Pga egna erfarenheter ... med mig själv ... tycker jag det är intressant med korsningschema och ärflighet.
Jag har en lång artikel om Skeppskatternas historia, och utbredning här på västkusten, men tyvärr har jag den inte på den här datorn... Det är ganska intressant (tycker jag som genetikintresserad) att se hur ett anlag kan fortleva i ett område i flera hundra år, det visar ju att huskatterna, trots att många hävdar motsatsen, kan inavla "sig själva" ganska kraftigt.
Hundträning Blev en tur med cykeln idag äntligen!
Jag har haft influensan så det har varit lite väl tråkigt ett par veckor.
Vi var ute på en bra tid...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.