Det är så roooligt

L

lana

:rofl: Tänk att för några veckor sedan kunde jag knappt styra på westernvis, nu har jag slutat blanda engelskt och western, slanten har väl trillat ner. Nu har jag börjat med små trailbanor, räknar steg osv, jag har ridit i ca 20 år men aldrig haft så kul, eller tyckt att något varit så roligt som westernridning :bump: :bump:
Så heder åt min tränare som fått mig att inse att det inte är så svårt, snarare tvärtom, och att hon orkat stå ut med mig:bow:

Sv: Det är så roooligt

Så kul! Jag började för två år sedan med westernridning, jag har aldrig hafft det troligare på hästryggen förut. Det är så skönt att det inte hela tiden måste vara så strikt som engelsk ridning. Gillar verkligen stilen!

Kul! Jag red också engelskt först, men för två år sen gick jag över till western! Håller med är det roligaste jag någonsin har gjort!

Kul!
Western är kul!
Själv har jag slopat den egn ridningen helt och ska satsa helt på western och lite körning:)

Vad härligt!
Kan man börja med westernridning med vanlig utrustning. Bara kolla om det funkar innan man köper ny.

ganto skrev:
Vad härligt!
Kan man börja med westernridning med vanlig utrustning. Bara kolla om det funkar innan man köper ny.

Absolut, i början spelar det ingen roll vad du har för utrustning, bara den passar bra. SEnare kommer du nog att vilja ha riktiga vettiga snygga bekväma underbara grejor :D :p

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 373
Senast: cassiopeja
·
Western Vill börja med att säga att jag anser inte på något sätt att det är westernridningens fel att min häst har blivit halt. Så slipper jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 641
Senast: Liten
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 671
Senast: scizofren
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 835
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar