Det är inte rättvist

Jadzia

Trådstartare
Tidigare i vår karriär körde jag ju sök med Evita. Vi kom så långt att hon kunde ta lösrulle (ibland tog hon norskrulle om hon såg den först) och göra två skick åt ena hållet i tävlingsmässig ruta. Visade i full fräs och aldrig fel.

Efter två skick det jobbigt och slog tilt på Damen. Näsan slog av och ingen kondis i världen kunde fixa det. Hon gillar ju verkligen inte folk och vill inte hitta gubbar i skogen. Till och med kända figgar hon tyckte om var jobbiga. Så dags at komma på det då när vi var halvvägs till tävling. Nåja, bara att lägga ned.

Senare försvann de diverse sökgrupperna och nu har det varit lite dött på den fronten.

MEN NU........nu ska det sökas igen och det blir säkert förmiddagar när jag är ledig, men hundfan lär ju inte vara mindre reserverad nu. Jag får väl åka dit och titta på och vara avundsjuk. Jag älskar verkligen sök.

:cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Sv: Det är inte rättvist

Du får ta med Piru så han får göra nåt. Du lär ju känna dig duktig med han för sök är nåt han är riktigt bra på.

Ja, livet är inte alltid så rättvist, orättvist va!:cool: (Haha vad fult det lät)

Synd att vi bor så långt ifrån varann, annars hade du lätt fått låna mitt troll och träna med honom, han tycker sök är riktigt skoj, om än spår mkt. roligare, så hade du fått ngt. att bita i och hunden fått lite variation då jag inte riktigt delar hans sökintresse lika mkt.:angel:;)

Hur gammal är din tik?(ren undran bara)

dags att skaffa den där schäfern? jag får inte ens vara med i sökgruppen och tre hundar, ja det är nog en för mycket enligt inneboenden. men två är alldeles lagom.

Liknande trådar

Relationer Eller drake och enhörning kanske... Har anonymt nick men tänker inte himla om vem jag är och jag tror många räknar ut det, åtminstone de...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
26 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka