TeamLundVer
Trådstartare
Nu har jag återigen fastnat i Youtubeträsket. Jag brukar googla på amazing, trillar in på sångare som chockat domarna i GOT Talent och återgår slutligen till min personliga favorit Jackie Evancho. Är jag helt ensam om detta eller finns det fler där ute som har hittat en helt otrolig talang som man bara återkommer till hela tiden? Kan ni inte dela med er av dem i så fall?
Jag är som sagt, sedan några år tillbaka, helt såld på Jackie Evancho och slänger in ett par klipp på henne.
Americas GOT Talent 2010 (10 år gammal) Audition
Finalen där Jackie får sjunga tillsammans med Sara Brightman
Efter Americas GOT Talent har det bara gått uppåt för denna lilla tjej som sjungit med några av världens bästa artister både inom opera och pop. Hon har framträtt för Obama, Oprah mfl och ändå verkar hon så extremt jordnära. Jag måste erkänna att jag är inte enbart helt såld på hennes röst utan tycker hon är en frisk sund fläkt blan andra unga stjärnor som hamnar i skandalblaskorna.
Och så här låter hon numera. 13 år på denna filmen
Jag är som sagt, sedan några år tillbaka, helt såld på Jackie Evancho och slänger in ett par klipp på henne.
Americas GOT Talent 2010 (10 år gammal) Audition
Finalen där Jackie får sjunga tillsammans med Sara Brightman
Efter Americas GOT Talent har det bara gått uppåt för denna lilla tjej som sjungit med några av världens bästa artister både inom opera och pop. Hon har framträtt för Obama, Oprah mfl och ändå verkar hon så extremt jordnära. Jag måste erkänna att jag är inte enbart helt såld på hennes röst utan tycker hon är en frisk sund fläkt blan andra unga stjärnor som hamnar i skandalblaskorna.
Och så här låter hon numera. 13 år på denna filmen